ХАКАТОН – нове бачення навчальної практики

Формат заходів Hackathon (від слів Hack (зламувати) і Marathon(марафон)) бере початок з ІТ-сфери і широко популярний серед розробників програмного забезпечення: група людей збиралася разом під одним дахом для вирішення будь-якої задачі за короткий час (від одного дня до тижня). Проте поступово ідея інтенсивної роботи над проблемою в обмежений період часу поширилась і на інші сфери. Хакатонами стали називати будь-які організовані колективні мозкові штурми. В даний час Хакатон – це формат з великим освітнім потенціалом, який дає можливість повного занурення на декілька днів у сферу, яка вас цікавить:

  • згенерувати декілька хороших ідей,
  • вибрати найкращу,
  • створити конкретне рішення,
  • представити його широкому загалу.

    Завдання Хакатону – не лише продукувати ідеї та готові рішення, але і сформувати активну спільноту однодумців, яка здатна буде і надалі творити зміни.

    Тому не дивно, що саме цей формат було обрано для проведення навчальної практики студентів першого курсу спеціальностей 111 Математика та 122 Комп’ютерні науки Факультету інформаційних технологій та управління. І хоча кафедра комп’ютерних наук і математики не є новачками в цій справі, – «Хакатон-2020» став третім сезоном даної гри, новизна вражень, хвилювання, захоплива атмосфера командних змагань не вщухають.

    Не менш інтригуючим став захист Хакатон-проектів і в цьому, мабуть, заслуга як студентів, що представляли командні роботи, так і журі, до складу якого входили: Василь Жучков (провiдний iнженер iнтегрованих телекомунiкацiйних технологiй вiддiлу впровадження та розвитку програмно-апаратних систем Департаменту впровадження програмно-апаратних та iнформацiйно-комунiкацiйних систем Спеціалізованого комунального підприємства Київтелесервiс), Оксана Литвин (завідувач кафедри комп’ютерних наук і математики), Наталія Литвин (керівник відділу міжнародного піару групи компаній Q28 Corp).

    Для оцінки рішення команд було визначено 5 критеріїв, серед яких актуальність та оригінальність ідеї, стратегія просування проекту, якість прототипу, реальність бізнес-рішення та ін.

    Ще раз хочеться пригадати всіх, хто доклав зусиль, до успішної реалізації проекту «Хакатон - 2020» і подякувати: в першу чергу студентам, адже завдяки їх креативності, працездатності та відповідальності вдалося досягти очікуваного результату, керівникам практики, Білоусу Владиславу Володимировичу, який впродовж двох тижнів активно співпрацював зі студентами і як порадник, і як консультант, і як організатор майстер-класів. Особлива подяка за консультативну підтримку доценту кафедри фінансів і економіки Казак Оксані Олексіївні, Литвин Наталії, Роману Саввіну, директору з розвитку бізнесу компанії Actility (Франція).

    Більше фото тут