«Безпечний навколишній світ» - хакатон в Університеті Грінченка

20-22 лютого 2019 року на Факультеті інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка вперше навчальна практика студентів першого курсу спеціальностей Математика і Комп’ютерні науки пройшла у форматі хакатону.

Спочатку для успішної та ефективної роботи наші учасники проходили навчання: курси Мережевої академії Cisco «Connecting Things», «Internet of Things», майстер класи із використання одноплатного мікрокомп’ютера Raspberry Pi, 3D моделювання і друку, розробки бізнес-плану впровадження свого продукту.

А далі протягом трьох днів з допомогою досвідчених експертів створювали свій проект. Перший день був найвідповідальнішим: обговорення проблем навколишнього світу, можливі шляхи їх вирішення, генерація ідей, нарешті, вибір своєї. Такий мозковий штурм протягом восьми годин виснажив і учасників, і консультантів, і організаторів. Проте відпочивати часу не було, бо другий і третій дні присвячено, власне, реалізації ідеї: створенню макету пристрою, проектуванню і складанню його електронної схеми, програмуванню, розробці бізнес-складової, підготовці презентації. Не все виходило, траплялись розчарування, підводила техніка, але наші учасники змогли подолати всі проблеми. І до моменту представлення проектів все було завершено.

Оцінювало проекти авторитетне журі, до складу якого були запрошені Олена Домотенко (менеджер програм корпоративної соціальної відповідальності в Україні та Азербайджані компанії Cisco), Роман Кравченко (керівник акселератора IoT Hub і лабораторії нових продуктів DIY Lab), Євген Шульга (технічний керівник акселератора IoT Hub і лабораторії нових продуктів DIY Lab), Андрій Сотніков (QA Automation Engineer, компанії Svitla Systems, Inc.) та Андрій Рамський (завідувач кафедри фінансів і економіки нашого Університету).

Для оцінки рішення команд було визначено 5 критеріїв, серед яких якість презентації, якість прототипу, оригінальність ідеї, реальність бізнес-рішення. Переможцями стали проекти

  • «Якість харчових продуктів» (1 місце),
  • «Браслет-індикатор поганого стану людини», «Безпека будинку» (2 місце),
  • «Безпека на пішохідному переході» (3 місце).

    А проект «Коректор постави дітей» («Baby health») отримав найбільше «вподобайок» від студентів.

    Дякуємо за організаційну і консультативну підтримку працівникам НВК № 141 «ОРТ» та СТЕМ-центру Сократ Дзюбі С.М., Черненку Р.М., Лук’янчук Т.С., старшому викладачу кафедри фінансів і економіки к.е.н. Казак О.О. За інформаційний супровід – директору Інституту журналістики Університету Грінченка Горбенко Г.В., команді НВК «Астудія» на чолі із Ангеловою М.С. і особисто – Марії Журенко.